Wakacje nad jeziorem, połowy

Ostatnio miałem okazję wypoczywać w Mikorowie na Kaszubach w ośrodku  Stajnia Grażyny . Wypoczywałem tam z całą moją rodziną, gdy moja kuzynka rano szła pojeździć na koniach ja brałem wędkę i szedłem łowić razem z moim wujem. Już pierwszego dnia połowów pobiłem swój dotychczasowy rekord (23cm. płoć) 32 cm. szczupakiem. Było super bardzo mi się tam podobało, a i chciałbym pochwalić jedzenie, było po prostu pyszne, zawsze jest tak że jednemu smakuje to drugiemu tamto lecz tam wszystko smakowało wszystkim. Drugiego dnia połowów na spinning złowiłem aż 45cm. szczupaka i szybko sfotografowałem go moją najlepszą jaką w życiu miałem komórką SE Xperia X8Oprócz tych rekordowych szczupaków złowiłem także wiele małych okoni. po 4 dniach wróciłem do domu i miałem do jedzenia cały kilogram rybek. Polecam jechać tam na wakacje tym którzy chcą wypocząć, połowić, popływać, lub pojeździć konno.

1 komentarz: